زندگی نامه گل زنگدیم

بدون عنوان

1394/3/10 13:17
نویسنده : امین سعیدی
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبید انشالله امروز یکشنبه 10 خرداد 1394 و من بعد یه مدت طولانی فکر کنم یه 40روزی میشه دوباره اومدم تا خاطرات پرهام زندگیمو تو وبلاگش بزارم من قبلاٌ گفته بودم که هر هفته براش پیغام میزارم ولی باور کنید اینقدر سرم شلوغه که تو این مدت اصلاٌ نتونستم داخل وبلاگش بشم .خب بگذریم پرهام من بستی خور ملسی داره طوری که اگه حداقل روزی 5 تا بستنی نخوره اون روز شب نمیشه . من یه روز یه بستنی کیم براش خریدم و برای اینکه هی در مغازه نرم یه بستنی یک کیلویم براش خریدم گفتم برای برای چند روزش کافیه باور کنید تو یه نصف روز یک کیلو بستنی خوردو دوباره عصر گفت من بستنی میخوام نوش جونش یاشه حالا خوبه پفک و چیپس نمیخوره خب برای امروز زیاد سرتونا درد نمیارم فقط یه چند تا عکس فتوشاپ از عشقم براتون میزارم . پرهام جان فعلاٌ بای.محبتبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)