زندگی نامه گل زنگدیم

بدون عنوان

1394/1/16 13:16
نویسنده : امین سعیدی
796 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بازم امروز اومدم تا یکسری از عکسای پرهام بزارم واینکه این عکسا رو کجا گرفته .

این عکس برای موقعیه که من وپرهام تو خمین و تو صحرای آقایی با هم به طبیعت گردی رفته بودیم اونم تو عیدسال نود وچهار چقدر زیبا بود یادش بخیر.

 

 

 

این عکسا هم من و پرهام وسمیرا و مانیا تو همون صحرا روزهشتم عید انداختیم.

 

 

 

 

 

 

این عکس ها هم با آقایی تو خونه آقایی گرفته اون یکیم من ومامان عزیزم هستیم همون مامانی پرهام.

 

 

 

 

 

 

این عکسا هم برای روز سیزده بدر تو باغ امامزاده طاهر گلشهر کرج با من ومامانش و خاله ودایی و... هست.محبتمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (1)

فرزانه
16 فروردین 94 16:51
سلام مامانی کوچولوی نازی داری میتونم از عکسای خوشگلش برات کلیپ درست کنم باقیمت خیلی ناچیز همش 10 تومن نمونه کار تو وبلاگم هس خوشحال میشم سربزنی دیدنش که ضرر نداره عزیزم اول سفارش بده بعد از تحویل گرفتن کار مبلغ رو واریز میکنی البته نمونه ای که گذاشتم برای اینکه حجمش کم بشه برای دانلود کیفیتش رو پایین آوردم 09187059389ارتباط با وایبر یا پیامک